
Keynotes en workshops over klantdata
Hein Bruggeman van SB Concepts geeft inspirerende keynotes en hands-on workshops die jouw bedrijf helpen om klantdata om te zetten in uitzonderlijke ervaringen. Met deze sessies ontdek je binnen jouw team hoe je met data-gedreven inzichten jouw klantgerichtheid kan optimaliseren. Je neemt altijd concrete strategieën en inzichten mee die je direct kan toepassen.

Keynote: verander klantdata in buitengewone klantbeleving
Tijdens deze inspirerende en motiverende sessie neemt Hein je mee in de wereld van data-analyse, marketingtechnieken en de customer journey. Je leert hoe je een volledig en gedetailleerd beeld van jouw klanten kan opbouwen over verschillende touchpoints en interacties heen. Hein geeft je inzicht in enkele data-analysetechnieken om het gedrag en de voorkeur van je klanten te ontdekken. Op die manier is het mogelijk om je marketingstrategieën te optimaliseren en relevante, gepersonaliseerde klantinteracties te creëren.
Key insights van deze sessie
- Creëer een 360° klanteninzicht voor je bedrijf
- Gebruik data-analyse om klantgedrag en voorkeuren te doorgronden
- Verfijn en optimaliseer marketingstrategieën voor gepersonaliseerde interacties
- Verhoog klanttevredenheid door preventief in te spelen op verwachtingen
- Versterk de loyaliteit van jouw klanten door een verbeterde klantbeleving

Workshops
Workshop: optimaliseer jouw klantgerichtheid met data en inzichten
In deze praktijkgerichte workshop helpt Hein jouw team om klantgerichtheid te verbeteren door slim gebruik te maken van data. We beginnen met de ontwikkeling van gedetailleerde klantprofielen en gaan dieper in op het definiëren van de klantreis. Je leert hoe je contactmomenten kan optimaliseren en je klanten een naadloze ervaring biedt van de eerste kennismaking tot de aankoop. Daarnaast besteden we aandacht aan meetwaarden en KPI’s, zodat je precies weet hoe je jouw bedrijfsresultaten monitort en verbetert met behulp van relevante data.
Key insights van deze workshop
- Creëer klantsegmenten en -profielen voor gerichte marketing
- Definieer en optimaliseer de customer journey voor jouw bedrijf
- Gebruik meetwaarden om prestaties te volgen en bij te sturen
- Ontwikkel relevante KPI’s die jouw doelen ondersteunen
- Houd klantgegevens up-to-date en gebruik ze voor strategische beslissingen
Interesse in een keynote of workshop van Hein?
Klaar om de klantdata in jouw bedrijf om te zetten in waardevolle inzichten? Boek hier een keynote of workshop met Hein Bruggeman.
